Fitxa del llibre »
Orsai
Manuel, Jordi de
Novel·la | ISBN 978-84-92874-62-0 | 144 pàg | 15,3 x 22cm | Rústica | 17.00€
Data de publicació: 08/05/2012
Sinopsi
En quina situació trobaríem un caçatalents futbolístic, un professor de matemàtiques, un velocista bielorús o un noiet que es deleix per jugar a la xarranca, però conegut per tothom com Pantera Negra?
En quina situació quedarien l’esposa embarassada d’un fanàtic del Barça, un venedor de pipes de l’antic estadi de Sarrià, un porter que confessa haver-se deixat comprar, un delinqüent que vol robar les sis copes del Bus dels Campions o un prestigiós àrbitre que pot ser substituït per un altre col·legiat infal·lible?
En quina situació veuríem una final de la Copa del Món entre Brasil i Catalunya, una afició enfervorida pels colors de Polònia, uns directius organitzant un Mundial de seixanta dies o un partit celebrat de camí cap a les estrelles?
Sens dubte, en una situació d’Orsai.
• Títol complet: Orsai, biografia d'un felí
• Coberta del llibre ampliada
• Llibre proposat al programa EL GUST PER LA LECTURA (Educació de persones adultes)
MOLT IMPORTANT: Descarregueu-vos la Guia Didàctica de Lectura d'Orsai
(Si adquiriu el llibre a través d'aquesta pàgina, les despeses d'enviament són SENSE CÀRREC dins el territori de l'Estat.)
• Compreu EBOOK en format epub, iPad, Sony, etc. (PVP 4,95 €)
• Compreu EBOOK en format Kindle d'Amazon (PVP 4,95 €)
•• També disponible a la botiga d'iTunes
Altres llibres relacionats
Notícies relacionades
- Jordi de Manuel ens ofereix el recull de narracions ORSAI, situat en un món del futbol ple de clarobscurs (amb Guia Didàctica).
Sobre el món del futbol s'han escrit molts llibres, però se n'ha fet encara poca literatura. I aquesta mançança és la que malda per compensar Jordi de Manuel amb els relats d'ORSAI, un llibre on els personatges...
- Activitat multieditorial dins la Setmana Petita: La Presentació EXPRÉS.
Set editorials participants a La Setmana Petita del Llibre en Català han acceptat un repte...
Nota biogràfica
Manuel, Jordi de

Jordi de Manuel Barrabín (Barcelona, 1962) és professor i biòleg. Ha publicat contes, reculls de narracions i una desena de novel·les, sobretot de gènere negre i de ciència-ficció. Mans lliures (Ed. 62, 2009) i La mort del corredor de fons (Ed. 62, 2012) són les més recents.
Ha estat distingit amb diversos guardons literaris: Premi Pere Calders, Premi Manuel de Pedrolo, Ictineu i El Lector de l'Odissea, entre d’altres.
En trobareu més informació a la pàgina web de l’autor:
Foto Jordi de Manuel ampliada (© Ana Portnoy)